onsdagg

Det är onsdag idag för alla som missade det imorse. Och det snöar, dessutom har det gjort det hela dagen. Nu får det vara nog! Äckelsnö. Det värsta som finns är ju typ när man andas och det snöar små flingor, dom åker ju upp i näsan och det är förjävla kallt.
Nej, snö gillar jag icke, bara när det är slask och man kan splasha med skorna i det. Jag gick upp tidigt imorse för att åka till skolan och skriva shA(sha, hehehe)prov, när jag sitter på bussen undrar jag varför jag är vaken och varför jag sitter på bussen. När jag kom till skolan kom jag inte heller på varför, jag kunde ju inget av provet då jag klantigt nog la in mina anteckningar i mikaelas skåp förut.
Jag lyckades somna på Finskan idag, igår somnade jag på fsf lektionen och i måndags somnade jag TWICE på samma dag. Måste fan sova mer.
För övrigt har väl dagen varit OK. Comviqnätet låg nere redan från igårkväll tills typ 1 idag, trodde jag skulle dö imorse när jag skulle möta Qellie och hade ingen aning om var.

Nu har jag i allafall varit hemma ett tag och tinat, så nu ska jag ut och upptäcka världen(ekerö centrum). Jessica ska nämligen till appo och hämta/köpa(?) något och jag ska följa med, för jag ska köpa godis, hihihhihhi.

En till grej, när jag gick från bussen ser jag två små knoddar gå mot mig, dom kollar asmycket och jag känner inte igen dom alls. När jag står en meter framför säger ena pojken "tjena syrran". Sover jag? Missade jag min lillebror totallt? Tydligen..


hahahahahaha. bara jag som tänker på videon "sitting on the toilet"? Galet skön bruwd assåååååå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0