Onsdagis

Jag har varit duktig idag, vi hade bara klassråd och gympa så när vi hade slutat käkade vi och sen PLUGGADE jag. Jag skrev en text i Människan socialt och kulturellt, man skulle skriva en text till en person som ska komma och bo i sverige, typ berätta om högtider osv. Ganska skoj, men det skulle vara inlämnat i fredags :(
Vi är i allafall lediga imorgon, men jag och Emmsi åker till skolan och pluggar, bra va? Hoppas att min älskling är stolt över mig nu :)

Sitter i Emmas säng nu enda borta i Fruängen. Jag längtar hem, snälla Ted, kan du och din bror bli friska snart?!

Tänkte ladda upp bilder men går inte, suck suck suck.

Nu ska vi ut med Bajen, han måste bajsa (precis som bajen supportrarna gör på borta-bussarna, hehehe)
PUSSSSSSSSSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0