pju

Jag höll på att försova mig imorse, eller jag gjorde det, men som tur var hade vi håltimme. På slutet av dagen hade jag utvecklingsstörtsamtal med Mr Goodwill, det säger sig självt hur det gick. Efter schuuulan åkte jag, Emma och Martina till stan och hämtade ut biobiljetterna och sen åkte jag hem.

Nu väntar jag på käk, är sjukt hungrig. Sen ska jag till Tove och senare till bollhallen för att kolla när dom tränar. Jag har bestämt mig för att inte fortsätta spela innebandy. Det är bara en träning i veckan och en match på helgen, men jag har inte tid med det. Dessutom sänker det mig ännu lägre.

See yah, don´t wanna be yah!



Kommentarer
Anonym

säg inte att de står simewn på pappret..

2009-11-23 @ 19:33:32
tilde

jo det gör det :D jag som skrivit

2009-11-23 @ 21:48:58
URL: http://notlikeus.blogg.se/
Anonym

haha varför? :)

2009-11-29 @ 17:11:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0