tack tack tack

Jag blir så himla glad av er mina vänner. Jag kan inte ens beskriva det, helt sjukt. Fick en video skickad av min kusin nyss, hon är danstränare så alla hennes danstjejer står i en klump och skriker "grattis på 18 års dagen tilde!". Blev helt tårögd, så jävla fint. Tacccccck! Något som verkligen betyder mycket också är Saras text hon skrev till mig i sin blogg, likaså Emmas, men det ser ni nedanför. Här är Saras.

"nu är de så att idag fyller tilde 18år. och jag mins de som igår när vi va små saker. när vi alltid dansade på fritis och när man fick köpa sin första bh. haha de va tider de!
nu har vi känt varandra i 14 år! tänk dig 14 fucking jävla år!
fattar inte hur jävla fort tiden går alltså.
allt som hjände för år å dar sen känns som att de va igår..
jag har fått uppleva så mycket fina minnen med dig tilde. minnen som alltid kommer ligga när mitt hjärta. och där kommer dom alltid vara!
jag kommer aldrig glöma gotland de va verkligen den bästa veckan i mitt liv! vi hade så himla roligt visst de fanns mindre roliga saker oxå men vi bråkade inte och allt va bara så underbart ändå fast vi inte fick följa med dom andra ut så hade vi roligt!
sen kommer jag aldrig glömma den dagen då du jag och jesper "masserade" in mitt bort med solkräm. AHHAHHA fy fan vad roligt vi har haft de under dessa år.
och jag vet att vi har bråkat och sagt duma saker till varandra men ändå har vi funnit varandra igen. och de är jag så himla glad över.
vi har gjort så mycket saker tillsammans, från att sova festa vara elaka alltså verkligen massa saker!  och jag hoppas att du vet att jag älskar dig och att jag alltid kommer finnas hära vad som än händer så är vi systrar!. en gång syster å bästa vän alltid de!
jag skulel kunna göra så himla mycket saker för dig och jag skulel kunna skriva allt vi gjort under dessa år, men snart faller du väl ihopp av att sitta och läsa detta:P
men när jag nu börjat skriva om allt så kan jag inte sluta. så kan ju passa på att säga att de dära brevet du skickade till mig när vi gick i 3an, jag hittade de igår.
när jag satt å läste igenom de igår så började jag tänka på en sak..
att om vi inte pratar eller ses på en evighet så hittar vi alltid tillbaka lika fort..
och sen mins jag när du skrev en text till mig den har jag oxå kvar och jag börjar fortfarande gråta när jag läser den!... 
du har alltid varit lilla tilde och nu bara för att du är 18 så är du inte större de är bara brösten som växer å växer;) men de gillar vi!
vem fan gillar inte vattenmeloner lixom:o hahah
nää men jag hoppas verkligen att du får en underbar dag i dag! de är ju faktiskt din dag och ingen annans, så lev livet ut nu baby!
grattis igen! du är bäst! love ja!"


Alla mina vänner är så mycket värda för mig så det går inte att beskriva. Tack mina älsklingar!!


Kommentarer
Anonym

älskar dig baby!!1 <33

2009-11-26 @ 00:46:52
URL: http://dontwannabeyah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0