Tisdag

Jag har varit ganska duktig idag, tycker jag. Så det resulterade till huvudvärk. Och Emma den jäveln har troligtvis smittat mig så jag nu har merrevärre. Inte helt okej! Jag var hos specialpedagogen idag också, jag fick skriva på datorn efter många om och men. Jag tyckte att jag skulle få en sån dator så att jag kan börja plugga mer, dom därimot tyckte att jag skulle plugga först och få datorn sen. Så nu hoppas jag att dom håller det annars jävlar!!!!!!! :)
Andreas har varit fett grinig idag och jag har lust att döda honom. Han ville att jag skulle skriva en mening om honom, so here you are!

Träffade Saris och Fanny en stund igår, det var mysigt. Kanske rullar över till någon av dom idag med. Fanny ska få äran att köpa godis till mig bara för att jag är snäll och träffar henne :) Nu ska jag snart käka lite och sen.. dö!
VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA EN SÅN FUL KOMPIS?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0