TJA

Jag har inte riktigt haft tid att uppdatera, eller tid och tid, har inte orkat :D Berättar dagen i bilder..........


07.04 var vi vakna imorse, kändes INTE bra på helgen..


08.41 var vi påväg från donken i barkarby, vi var så stressade när vi käkade frulle så jag glömde ta kort när vi satt där..


Emma och lillebror i jakan utanför hennes mosters butik


Emma i omklädningsrummet på coop nära. Efter det låg jag i massagestolen i en kvart, gud vad skönt det var.


Påvägen hem stannade vi på Max i barkarby också, vi åt åter igen.. nyttig mat!


vid 19 var vi igång igen, lillebror skulle på disco, så jag och Emma tog våra snyggaste kläder och satte oss i bilen


men ja.. jättesnygg! vi ville också gå på barty, fick tyvärr bara gå in och kolla, utan våra morgonrockar. Dumma jessi!
Nu sitter vi och sjunger sing star och ska snart åka iväg igen till bartyt och hämta jonne, skojskoj skoj skoj skoj. Är så jävla superduper trött så däckar väl sen. Puss



Kommentarer
emma

vilket fetto hon i blåmorgonrock alltså :S skäms hon inte???

2009-11-08 @ 12:34:41
URL: http://notlikeus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0