bra uppdatering!

Igår var jag, Emma och Jennifer i stallet och skulle fixa och trixa, bland annat ta in en miljon hästar från hagarna. Synd att pappa kom så tidigt så jag inte hann hjälpa till att ta in dom :( Käkade middag och började kolla lite på matchen, sen åkte jag till centrum och mötte guzzarna sen åkte vi ner till Andreas där några pojkar var. Kollade klart på matchen, fyfan vad arg jag blev. Två jävla bortdömda mål, inte helt okej.
Jag och Emma fick skjuts av Max hem så vi var väl hemma vid.. Ja vad fan va klockan? noll koll.. 2 kanske? Vi låg vakna en stund sen somnade vi. Vaknade upp till en dunderfrulle och sen satte vi igång och började fixa deras badrum och spackla i Emmas rum. Duktiga vi eee asså.

Mötte Jessica en stund och nu har jag precis kommit hem. Är kall som attans. Funtar på att hoppa in i en dusch faktiskt.
Imorgon är det dags för praktik igen och det ska faktiskt bli roligt. Skönt att kunna åka bil hela vägen på morgonen också. Ska ta en promenad med Sara på rasten. Igår fick jag ett sms från Jesper, en kompis från Solna gymnasium när jag gick IV där. Åh gulleplutten. Saknat honom!


mocka hästskit. kände att jag valde rätt kläder för rätt jobb. eller?
(det roliga var att jag var för klen för att orka bära bajset till kärran så emma fick ta över, hahaha)


ville bara lägga mig ner och rulla runt. fick dock inte för jennifer


emma och mina ben hos andreas


hahahahaahaha


killen däckade och fick då sitt straff. massor med tandkräm i örat och så pressade vi på den där lilla gybben på. var så fint så :) det var läskigt för varenda gång jag skulle ta kort så öppnade han ögat.


dagens bild. hahahahaha. nej, jag skäms inte.


min outfit för jobbardagen.


emmas avtfitt


vadådå?
mer bilder kommer från jennifers kamera sen. där kommer gaaalet snygga bilder.

NU SKA JAG DYSCHAAAAAA. pussss



Kommentarer
M [Foto&Vardag]

kul att du gick i hästbajs med MINA skor!

2009-10-12 @ 18:09:05
URL: http://rosafisk.blogg.se/
tilde

måste du varenda gång jag har dina skor på mig påpeka att det är DINA skor? ingen bryr sig. jag gick inte i hästbajset som du kanske ser och förstår, provade bara sticka in grejen i bajset sen hoppade jag runt för att inte trampa i något

2009-10-12 @ 19:28:29
URL: http://notlikeus.blogg.se/
M [Foto&Vardag]

nej men jag skulle gärna vilja ha MINA skor, eftersom jag ALDRIG har sakt att du FÅTT dom?

2009-10-13 @ 17:15:41
URL: http://rosafisk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0