första praktikdagen avklarad

Bra jag är på att uppdatera, haha! Har inte riktigt haft tid. Upp vid halv 8 imorse, praktisera till 4, hem, äta, fixa med tvätten, ut med tove och sen hem. Kollade precis på SOS Gute med min lillebror. Polisen bad en kille sätta sig ner och han säger "men nej, jag tänker inte förstöra mina viiita byxor" dog av garv. Hahaha!

Första praktikdagen dårå.. Det känns bra, riktigt jävla bra. Mina "kollegor" är assköna, det började med att ena heter Nazi, hur kul är inte det? Sen dom andra två är kortare än mig, trodde det var omöjligt. Kände mig felplacerad när ena tjejen frågade om hjälp för att hon inte nådde, men jag gjorde det. *stolt*
Sprang hem till Tove en stund på rasten, skönt med lite annat folk att prata med. Imorgon blir det Sara på rasten ;)

Tänkte leta upp min medicin nu för nu jävlar ska jag gå ner i vikt, sen ska jag lägga mig i sängen med mina praktikuppgifter och skriva lite, sen sova. Åker ju med Åsa på morgonen nu, och hon åker klockan 7. Spännande tid må jag säga! Fredag imorgon och jag vill till Muskö men Emma e störd i huvudet tror jag. Idiot.
Bjuder på en snygg bild!



BTW, BLOGG.SE ÄR SÅÅÅ JÄÄÄÄVLA SEEEEGT JUST NU :(



Kommentarer
M [Foto&Vardag]

JAG VET! segast ever.

2009-10-08 @ 21:30:20
URL: http://rosafisk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0