gah!

Höjden av trötthet är fan när man inte orkar sätta upp en toffs eller ta bort en fet jävla glaskiva från sängen så man bara kan kasta sig där.

Har haft problem som attans med att få kontakt mellan mobilen och datorn? Det verkar vara jobbigt för usb-kabeln att sitta i usb-uttaget längst åt höger. Han ville sitta i mitten, så nu funkar det så fint så. Tack Usse!

Jahaja, vad har jag gjort ikväll? Jag mötte Sara i Solna och vi gick hem till Jennifers kompis Johanna, var där ett tag sen åkte jag hem. Kul att träffa de där små liven, så himla gulliga allihopa. Imorgon kommer grannarna över och käkar middag här, ska bli riktigt trevligt må jag säga. Inte säker på att jag är här under middagen, men ja, kan ju alltid låtsas att det är trevligt.
Nu skriker sängen efter mig. Saknar mina katter :(


börjar fundera lite över min vikt.. Jag menar, okej om en liten del går sönder, men HELA rutan sprack. Inte så bra att lägga den under sängen kanske.
Tänkte lägga upp en nytagen bild på mig också, MEN FÖRIHELVETE vad jag ser ut :| Inte en enda bra bild. kul....................

GODNATTER!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0