God morgon!

Vaknade för en timme sen, shit vilken kväll det var igår!
Vi började hemma hos Fanny, det var jag, Emma, Fanny, Sofie, Tove, Linnea och Jesper. Vid 12 ringde Amanda och sa att vi skulle med till Sundby, så vid 1 var vi i Spånga för att sen ta bussen till Sundby. Det var.. tråkigt som attans, det luktade bajs i hela huset och gud vet vad, så vi drar vidare till ett ställe i närheten, det var kul till en början, sen senare på natten blir det bråk mellan mina kompisar och en tjej som var sjuuukt kaxig, så Fanny typ hoppar på henne och Amanda står ute och är ledsen så jag missar hela grejen, sen kommer en kille och hämtar mig och säger att det är bråk, trodde inte att det var sant. Så vid 5 ger dom sig äntligen och skiter i den där tjejen, vi tar en taxi hem till Fanny och släpper av Sofie och Linnea i sumpan, däckar typ direkt när vi kommer hem.

Nu har jag precis duschat och Sara vill att vi ska till Vallentuna på halloweenfest ikväll, jag är sjuuukt otaggad, dessutom måste jag vara i tid till matchen imorgon osv. Knepigt allting blir, vi får iaf skjuts dit och blir hämtade sen, så vi kanske överväger, får se senare mot kvällen.


Emma i sina bästa dar


Jag


Jag


Sofie jag och Fanny i väntan på pendeln


Jesper, Sofie, jag, Fanny, fjortisbrud vi träffade på perrongen och Linnea

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0