good update

Jag har inte haft ork att skriva, är verkligen helt slutkörd. Matchen igår var sjukt kul, synd att den slutade som den slutade. Tycker att det är skumt att aik spelade så pass dåligt mot bottenlaget, ligger man högst upp och är nära på att vinna smguld så så borde man vinna med större marginal, så det så!

Emma: skynda dig, jag fryser om min lilla kliturus!
Jag: hahahahahaha(i typ tio min)
Jag: Varför sa du så för? skojade du?
Emma: jag skulle säga kissemurra, så blev det kliturus.
Jag: Men vad fan är kliturus för något?
Emma:*råstirrar på mig och tycker att jag är dum i huvudet* Vet du inte det?!
Jag: Men snälla Emma det heter ju klitoris, inte kliturus!
Emma: Hahahaahha, gör det?

Idiotiskt samhälle vi lever i asså..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0