haaammarby

Sitter och lyssnar på bajenlåtar och är så jääävla taggad. Den 25e blir det derby med Julia, Emma, Sabina osv osv.. Kul som satan!
I natt sov jag 3 timmar och 45 minuter. Wonder why.......... Jag vaknade och trodde jag var död. Jag nöp mig själv i armen och insåg att jag skulle gå upp och inte kunde somna om. Helvete! 07.09 satt jag i bilen med rump och ryggvärme och mös hela vägen till Solna. Käkade frulle med knattarna sen började dagen som för övrigt var jääävligt kall. Måste typ ha med värsta overallen för att hålla värmen uppe.
Och nej, jag var inte seriös, jag har ingen overall och har inga funderingar om att skaffa en.

SÖÖÖDER BRÖÖÖDER GLÖÖÖDER(8)

På rasten tog jag en fika med Sara och hennes mormor på en café vid Sara typ. Sen var det bara att springa tillbaka till praktiken igen. Hem till Sara igen efter praktiken, sen kom Fanny dit, gullungen herself! jahapp.. nudå? Jag tänkte gå ut och springa men det är så jääääääävla kallt så jag bangar och ska nu hoppa in i en dusch istället. Ska kolla om den bärbara lilla jäveln funkar nu så jag kan mysa i sängen istället, satt stilla på den här stolen i 7 timmar i streck igår, eh ja, jag hade ont i ryggen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0