håll käften när du pratar med mig

hej idioter (du måste helt enkelt vara en idiot om du läser tildes blogg)
tänkte bara visa att tilde faktiskt har snygga kompisar också

(okej jag är inte så snygg egentligen, den är sjukt redigerad för att gömma mina små skavanker, detta var även mitt bidrag till top model sverige ÅH GUD VARFÖR KOM JAG INTE MED????????????????????)


hur som haver, era skinnflöjtar, jag tänker inte predika, som moses i öknen, som prellen i kyrkan, som tilde när man berättar att man inte hejar på bajen.
får väl helt enkelt runda av detta med några visdomsord en mycket klok kvinna en gång sa;
gråt inte över spilld mjölk, var glad att det inte var vin

..
...

..
..................HEHEHE VÄNTA DET VAR JU JAG SOM SA DET?
äh fred ut, amigos!
















tilde är snygg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0