hejhej hallåå

Sitter i Saras säng och kollar på the hills. Sara själv ligger och sover på soffan. Somnade också till en stund, helt sjukt hur jag kan vara trött :p
Vi gick runt lite i Solna c och kollade efter en mossgrön adidaströja till Sara, den färgen fanns såklart inte. Därimot fick hon med sig två nagelfilar och ett stärkande nagellack, synd bara att det låg ett exakt likadant nagellack på bordet när vi kom hem, som hennes mamma hade köpt. Haha!
Snart ska vi börja laga mat hoppas jag, jag e sinnessjukt hungrig. Hennes mamma jobbar kväll och min mamma lagar inte mat när hon jobbar senare än 4 typ, haha. Så Sara erbjöd mig att käka med henne. Gulligt! Känner att magkatarren är på G så jag köpte mig proviva frukdryck, 4 små shotar som jag ska hälla i mig. Bakteriedödande och bra.
Nu ska jag hoppa på Sara. Maaat!

Lite kul hur min lärares och mina konversationer ser ut, haha!

"Är det inte det som att kissa i byxorna, varmt och härligt nu, men inte lika mysigt om ett tag? Hur kommer det att kännas att gå ut på praktik i juni, när de andra går på sommarlov?
 
Viktigt, viktigt är också att du vet att du måste ha godkänd APU i åk 2 för att få gå upp i trean.
 
OM du struntar i praktiken är du istället i mimers brunn och jobbar med gamla synder, tex Freud och Erikson. Annars blir det EVK och annat otrevligt, och det vill vi ju inte.
 
Therese"

ÅNGEST ELLER VADÅ. Vet inte vad jag ska ta mig till längre. Gaaaah!


Jag och Saras mammas mysiga tröjfilt. Love it



Kommentarer
Jennifer

Älskade vän. Gå till praktiken? Du gör problemet större än det är. Stå ut ett tag bara, sen är det över.



PUSS. älskar dig.

2009-10-05 @ 17:34:33
URL: http://idie.devote.se
tilde

problemet är ju att jag inte har någon praktik :/ sa upp min plats för att jag inte trivdes allt och blev fel behandlad jämfört med en annan tjej från min klass som var på samma skola.

Jag älskar dig

2009-10-05 @ 21:43:42
URL: http://notlikeus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0