hejsaaan

Hello peeps.
Jag har inte varit närvarandre vid någon dator på ett tag. Igår var jag med Sara och Tove som sagt och mös lite, jag och Tove däckade på sofforna vid 3 tiden och vaknade vid halv 10. Är det 40 årskrisen som är på g? Tror fan det. Vi låg och degade hela dagen tills vi lyfte på fläsket och gick till Solna c för att köpa godis (vi gick hela vägen till c BARA för att få "lördagsgodis-feelingen" från när man var liten, hehe).
Sitter iaf hos Fanny nu och har käkat kyckling och klyftpotatis, muuuums. Feta är vi allihopaaaa. Hon står i duschen nu och sen ska jag hoppa in, sen fixar vi oss och drar tillbaka till Tove där vi spenderar början av kvällen, sen får vi se vart vi tar vägen.
Sover inte hemma ikväll pga vissa omständigheter så kommer antagligen inte åt en dator förrän imorgon när jag e hos morsan och firar systra mi.
Puss så länge!


babyfanny


Kommentarer
snygg_tjej

knäveck........

2009-10-18 @ 13:43:37
tilde

hahahaha

2009-10-19 @ 15:57:37
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0