Lördag

Igår var vi hemma hos Tove hela kvällen. Det blev jag, Emma, Tove, Sara, Lisette, Degen, Pontus och Jimmy. Senare mot kvällen kom Alex också. Vid halv 2 började jag och Emma röra oss mot Fruängen där vi skulle sova hos hennes pappa. Det var sjuuuukt kallt ute igår. Var frusen hela natten och nu är jag lite smått förkyld. Härligt härligt. Imorse gick vi ner till grillen och käkade, usch vad mätt ..
Ikväll vet jag inte vad vi gör, är rastlös men samtidigt inte.. hm, vi får se vad vi hittar på. Sover nog hos mamma i Solna ikväll. Har inga kläder där, men som tur är så har jag min lillasyster som älskar mig över allt annat och lånar ut till mig :)

För övrigt, folk säger att vi är lika.. Vad tycks?


nu ska vi kolla på Rånarna. Puss!



Kommentarer
M [Foto&Vardag]

asså gay xD

2009-10-06 @ 15:39:43
URL: http://rosafisk.blogg.se/
M [Foto&Vardag]

jag härmar ju bara dej :)

2009-10-06 @ 15:40:06
URL: http://rosafisk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0