ohyeah

Åkte hem till Emma efter ett visst pannkaksproblem i familjen. Andra problem får mig också att bara vilja komma bort, så jag åkte till Emma dårå och hon tvingade mig att måla hennes rum. Jag målade väggarna, råkade KANSKE komma åt golvet, dörren och fönstret också, men inte med flit! Emma därimot, hon målade på mig. Jävla unge. Skönt iallafall att få skratta lite after all liksom.
Sara väljer att ta tag i saken iallafall, vi ska till min läkare och kolla mina värden för att se fall jag kanske tar för stor dos. Hinner nog med det på fredag skulle jag tro!

Nu sitter jag här och pillar bort färg från min kropp, det gör fan ont. Kommer vakna i en smulsäng typ, fyfasen.



jajamensan. snygg text iaf



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0