Onsdag

lyckades inte med en enda bra bild, men aa.. såhär ser det typ ut.
Jag börjar på ny praktik imorgon. Glömde helt bort att pappas fru fixar praktikplatser på sin skola, så dit ska jag imorgon 8.30 - 16.00. Segt! Jag och Emma var i skolan idag och pratade med lärare, och jag säger bara OH MY GOD. Det är ingen skola längre, det är en djurpark. Jag var rädd för att bli överfallen av en apa eller något när jag gick in.
Snart börjar Stockholm-arlanda, jag sitter förväntansfull varje gång och väntar på att jag ska se min pappa glida förbi på en av deras sparkcyklar med tutan på och ja.. Det kanske händer ikväll! Efter det är det oskyldigt döööömd. Som jag har längtat :D hihihihih.
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0