sådär

Jag börjar komma tillbaka på fötter igen. Jag känner mig så konstig inuti.
Städade hemma idag, så nu blire para imorgon, kommer sitta bra. Köpte även biljetter till sista bajenmatchen på söndag, hoppas verkligen att folk åker dit och visar sitt stöd, inte bara ge upp för att vi åkt ner i superettan, nu kör vi, vi tar nya tag och snart är vi tillbaka igen. Det gäller att älska oavsett vad.
Sen tog jag och Emma en promenad till Kebab Mamma och käkade lite, sen bussen hem till henne. Och här sitter vi nu. Galet jävla uttråkade, morsan kommer hem från sjukhuset snart, antar att det har gått bra med tanke på att hon får komma hem idag. Yeeey.

Funtar på att åka till Qellie och sova där. Skulle vara mysigt! Har inga bilder att bjuda på, men det kommer när jag e heeeelt på fötter igen och orkar ta kort :D Puss


Kommentarer
Mollie; fotobloggen

morsan..?

2009-10-29 @ 22:16:55
URL: http://rosafisk.blogg.se/
tilde

min other mother, emmas mamma

2009-10-29 @ 22:23:30
URL: http://notlikeus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0