tjaat

Det är ett jävla tjat om helgjobb osv hela tiden. Shut the fu säger jag. Jag börjar jobba när jag känner att jag är redo för det. Punkt slut.
Jag började kolla på "humor från tv4" idag på dagen, vid 2 kanske. Jag somnade konstigt nog och vaknade vid 6, och jag är fan trött igen. Jag har sån jävla huvudvärk och förkylningen blir sämre och sämre. Imorgon SKA jag gå till praktiken, fredagar är skönt.

Sara antar att du läser det här, så jag hoppar över min rast imorgon och slutar 3 istället, kommer till dig då!
För övrigt så vill jag passa på att tacka denna vackra person. Hennes inre är min livskraft. Vad det än är, när det än är så vet jag vart jag har henne. Du har i 13 år hjälpt mig under mina svåra tider, och det finns inte ord nog för att tacka dig. Men jag vill att du ska veta att jag älskar dig, no matter what.

Jag har lite beslutsångest för jag väljer mellan att kolla klart på "humor från tv4" eller scrubs.. Lutar mot lite humot faktiskt, känner att det behövs just nu. Annars hörs vi imorgon! Godnatt, pussiiiiiiiiiiiiiii.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0