tursdag

Jag och Emma har sjuk humor, efter att vi pluggat och kollat på tv så följde jag med henne en bit, hon skulle vänta på sin mamma. Synd bara att hennes mamma dissat henne och åkt hem, och sista bussen hade gått. Hahahaha! Tråkigt nog kom jessi tillbaka och hämtade henne. Vi hade ett paraflax som vi slet sönder, tyckte att det skulle vara roligt att stå med ett ihåligt paraply. Aldrig skrattat så mycket förut.








mina barn! sista dagen imorgoon. har köpt glass och fetaste blomman och bullar till personalen. jag är snäll. eller ja, iallafall Åsa som betalade ;) Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och kolla ett avsnitt av one tree hill så jag orkar upp imorgon. Hare! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0