vaknat på fel sida

Det är sjukt, jag sover så JÄVLA dåligt i min säng! Jag vaknar alltid med ont i nacken eller bara allmänt irriterad för att den är så oskön. Jag KAN inte sova i den, vaknar minst 10 gånger per natt. Ska typ sälja den till min lillebror, sover typ bättre på golvet.

Fanny har ringt och väckt mig sen 9 imorse, fuck you säger jag bara :( Emma är och köper frukost till oss, så snart ska jag klä på mig och åka hem till henne. Normalt............ Nej fan, här blir inga barn gjorda! Puss


Ted lilla gubben, varför ser jag dig framför mig när jag tittar på den här? Hahahahahaha



Kommentarer
emma

DU KAN INTE GISSA VAD JAG KÖPTE FÖR FRUKOST!!!!!!!!!! ;)

2009-10-30 @ 11:59:16
URL: http://notlikeus.blogg.se/
Anonym

tack då

2009-10-30 @ 15:55:18
tilde

ted skriv ditt namn när du kommenterar, annars vet jag inte att det är du. mupp

2009-10-30 @ 17:19:47
URL: http://notlikeus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0