det går bra nu

Tog en liten promenad med Jessica där vi pratade om allt mellan himmel och jord, speciellt killar. Usch, blir trött av att bara höra ordet. Du är iallafall den finaste vännen jag vet och jag kommer alltid ställa upp och stötta dig i alla lägen.
Nu ska jag ta mig ett glas vatten och sätta mig och kolla på film med papi och åsi. Snartsnartsnart måndaaaag :D För övrigt(inte för att jag har nämnt det förut) så går det bra med att inte äta godis och dricka läsk osv. Jag har alltid haft ett sjukt sockerberoende, men det börjar lägga sig nu. Fick ju 4 chokladaskar av Emmas mamma, två gav jag till pappa och åsa och en till Jessica. Jag är stolt över mig själv. Byebye socker. Puss!


Kommentarer
J

I LOVE YOU<3

2009-09-13 @ 21:44:22
URL: http://pigggeer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0