!

Då var jag tillbaka igen. Det var mysigt..
När vi hade varit ute med hemlig ringde Peter(min andra pudding) och bad oss köpa godis, så vi tog cyklarna till centrum och handlade. Sjukt hur kul man kan ha på cyklar alltså.. Speciellt när jag skulle skjutsa J på en sån där trixcykel och kunde inte komma igång när J stog på. Galet! Nu har vi precis kommit hem och jag ska duscha, så jävla skönt.. Imorgon står det på våran hemsida "välkomna när ni vaknar!" vilket är niiiice. nej jag är så jävla bra så måste vara där och inte missa något.


Martin och Emil.


Martin och Tim


Davids nya smeknamn till mig, tuttson.


tjockis på kalas hos Emmas mammaaa

 
Jessica i parkeeen :D

NU MÅSTE JAG DUSCHA.



Kommentarer
J

I AM BEAUTIFUL :D och snyggast i närlunda, GRRR helvete vad snygg personen i fråga ÄR! helt galet :D

2009-09-01 @ 22:13:58
URL: http://pigggeer.blogg.se/
tilde

håll käften så du inte råkar avslöja vem han är :o haha<3333

2009-09-01 @ 22:30:23
URL: http://notlikeus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0