:@

Sjuka människor det finns i världen alltså. Hur en människa från ett annat land kan bli så jävla besatt?! Jag fattar inte.. Den här gången är det inte mig det handlar om, men när människor till och med börjar skrämma min närmaste vänner har det gått för långt. Idioten ska åka fast, så är det bara.

Det är lite ledsamt i min familj just nu. Min halvmormor, eller ja, min mormor med tanke på att jag inte har någon, åkte akut in med ambulans igår. Dom vet inte riktigt vad det är än, dom tror att det var en stroke hon fick igår. Usch, det är så jävla hemskt när saker händer nära människor. Du klarar det, supergrandma!

För övrigt så kom jag nyss hem från min älskade granne J. Vi började kolla på Beck, men den hackade så vi bytte till män som hatar kvinnor. Scenen när han våldtar henne är fan helt sjuuuk. Jag mår typ psykiskt dåligt flera timmar efter att jag sett det. Det får mig att sakna min älskling bara för att han inte är sån, haha. Känn dig hedrad baby :D
Jag ska snart hämta mig ett glas vatten och sen hoppa i säng. Hoppas jag kan somna, vaknade ju gaaanska sent idag. Börjar 9.20 imorgon, sovmorgon enligt lärarna. Själv kallar jag det självmord. Men jag ska ha närvaro varenda liten lektion denna vecka. Ska visa bildbevis på fredag, en helt grön vecka. Hihi.
Nej, puss!


Fjortisfanny och fjortistilde för några månader sen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0