Good evening everybody!

Gissa vad jag är idag? trött... Ganska rolig dag i skolan förutom att jag sträckte hela benet på gympan och mensvärken. Mikaela skämde ut mig för hela framtidsgymnasiet idag, KUL gumman, KUL. Nu kommer jag säkert komma till skolan igen, haha.
Hämtade min lillebror i skolan idag för sista gången. Åsa ska inte jobba över mer, pju. Snart kommer iallafall pappa hem, och alla som känner mig vet ju att när åsa jobbar över äter vi pizza. Gott, är sjukt sugen på det. Jag sitter och väntar på att andreas ska logga in på msn, vi har ett och annat att prata om med tanke på att han också skämde ut mig regält. Fyfan! Haha.
Later! Puss


klockan 7 på morgonen. show some respect to ugly me


"duuu är min älsklingssyster!"


vet inte varför jag såg så konstig ut imorse :s jaja, thats it.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0