härlig dag

Började halv 9 imorse och slutade 10.20. Ganska sådär småskönt. Jag sa ju i början av veckan att hela mitt schema ska vara grönt? Det är det! Och jag tänkte lägga in ett bevis men det går inte att lägga in bilden på schemat?! Blir galen. Spelar ingen roll hur liten jag än gör den. Gah! Nu ska jag iallafall sova en stund, upptäckte att jag har ett jävla blåmärke på tutten och är helt röd på armen, tack david, älskar dig också.
Igår blev jag förresten papperskorgad inför hela skolan. Det var... mja.. lite smått pinsamt.
Godnatt! Pussiiii


Mickis och Emma påväg hem från skolan


för snygg för att visas



Kommentarer
J

jag vet hur det känns när man är för snygg för att visas..inte så lätt att vara oss baby

2009-09-11 @ 17:25:13
URL: http://pigggeer.blogg.se/
tilde

nej jag menar det, helt sjukt. Stackars oss :(

2009-09-11 @ 19:31:33
URL: http://notlikeus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0