hej

Kom hem för några timmar sen, men har inte orkat göra någonting. Fredag imorgon, my gosh vad jag ska avnjuta att det är helg. Skönt hagel och ösregn det har varit idag, perfekt att hälften av barnen ändå ville ut. Tackar gud för att jag slapp.
Jag har suttit och ritat en teckning till Emma idag. Jag sa att hon fyllde år, för att ha en anledning till att rita till någon liksom. Haha!

Mormor is still here för pappa och åsa är på bio, så hon sover nog här ikväll och åker hem imorgon. Tråkigt. Vi har ätit pannkisar och nu inväntar jag bussen som ska ta mig till nyckelby. Ska leka med Emma. Förvånande, huh?

Det här är såna kläder jag använder till jobbet, varför vara snygg för 6åringar?


mjukisbyxor for life

nu måste jag som vanligt springa till bussen. aaaaah kommer inte hinna! puss



Kommentarer
--------_--------

DU VAR JU SNYGGGGGG!

2009-09-25 @ 17:28:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0