home again

Usch. Jag är blööööt. Jag har ont överallt också, mest magen. Dumma mage :( Jag har planerat hela dagen att jag ska städa och tvätta osv, men jag orkar fan inte. Är helt slut i huvudet.
Imorgon är det fredag iallafall, två lektioner sen slutar vi vid 12. Skönt! Flyttar hem till Emma i helgen, känns skönt att komma hemifrån lite.


Jag har funderat på massa saker hela dagen. Och jag har kommit fram till hur sjukt det är hur mycket man bara kan gå runt och vänta, vänta på att allting ska vända och bli bra igen. Det krävs så fruktansvärt lite för att jag ska känna mig omtyckt, att man inte kan spendera 5 ynka minuter om dagen och bara fråga hur jag mår eller något liknande. Det är svårt för vissa, och jag säger inte att jag är bra i det här, men bättre.
We´re minutes away from saying goodbye for all the time,
I´m seconds away from breaking apart

Fuck this shit, jag orkar inte.


Jessica och Emma i parken igår


seriös bild på mig. i´m from tha hood


fullis som däckade utan för grand hotel i bromma idag, Emma nojade över att han var död. Det var helt sjukt hur alla bilar, alla bussar, alla människor bara gick förbi honom. Ingen kollade fall han levde. Vi var påväg fram, men blev bortvinkade för dom väntade på väktarna. Knas det där.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sitta där en stund och rensa tankarna.
Puss



Kommentarer
Anonym

scandic hotel meande jag såklart

2009-09-04 @ 21:14:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0