idiot

Jag blir så jävla irriterad! Du är säkert en trogen läsare av denna blogg med tanke på att du inte har något annat liv och vill veta vad jag gör om dagarna. Till att börja med så vill jag säga att du ska ge fan i att blanda in mina vänner eller mina syskon/familj i det här. Det som hände är mellan dig och mig, inte mellan dig och dom. Jag önskar att du kunde tänka dig in i min situation och förstå vad du gjorde, men det är ju svårt för dig. Det hör till din vardag att hålla på så.
Jag hoppas det är sista gången jag behöver säga till om ditt jävla sätt att förmedla saker till mig på.
"Kan du säga till den att den ska säga till den att den ska säga till den" typ. Skärp dig förfan, jag har också öron att lyssna med. Prata med mig :)


Matchen står stilla. Jävla balle, gör mål nu då bajen! Jag vill ha måndag nuuuuuuuuuu. Blö. Trött jag är, konstigt nog. Ska sova tidigt ikväll så jag kommer upp och är pigg imorgon!


suwnes juwl



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0