jaha

Skulle åkt till Solna, men jag orkar inte. Istället sitter jag just nu och har lite roligt med en viss kille på msn. Hahaha jag skäms ihjäl. Skickade en bild jag hoppades på att aldrig behöva skicka till någon. Nu är det gjort. Fan :D
Jimmy, ni vet killen i brommaplan som säljer abonnemang? Han stog i bromma idag igen, tur att han hade en kund så jag kunde smita förbi ;)
Jag sitter iallafall och väntar på att klockan ska bli kvart i så jag kan åka till Emma, ska försöka hinna till Jessica också. Bussarna går så jävla sällan från Nyckelby, så det kan bli tight. Jaja, jag ska sluta klaga någon gång..


Kommentarer
emma

SLUTA KLAGA DIN JÄVLA FITTTTTA!!!!!!!!!

DU ÄLSKAR ATT VARA MED MIG ;)

2009-09-16 @ 21:08:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0