mätt och belåten

Efter några avsnitt Svensson Svensson kom familjen äntligen hem och maten blev klar. Nu är jag mätt, jävligt mätt. Det har förresten börjat bantas i familjen, kanske ska haka på och börja äta deras nyttigheter? Låter som en ytterst bra idé. Sjukt jobbigt att det enda jag ser framför mig och har sett framför mig hela dagen är en fet jävla godis påse. Jag kan klara det!

Min fd mentor Therese ringde mig idag. Jag grät som attans, vet inte varför, det bara blev helt fel med allting. Vi kom fram till att jag ska gå till praktiken och försöka, sen hörs vi på eftermiddagen imorgon och ser hur det har gått och om vi ska kalla till EVK. Jag tror att det lilla jag behövde var att höra någon berätta för mig hur bra jag är. Och ingen vet hur bra jag är med barn bättre än Therese. Så hon uppmuntrade mig osv. Nu kör jag, hur lite jag än vill.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0