men förfan

Emma skrev nyss till mig på msn att hon sitter på sin mammas jobb och skriver ut HELA min blogg i papper. Desperat tjej? Juste fan Emma, du håller ju på och målar om osv, nu har du ju tapeten precis framför dig. Kör bara!

För övrigt så har min lillebror tjatat i mer än en timme på att jag ska sänka. Han har sprungit in, sänkt, gått ut, jag har höjt, han har kommit in, sänkt, gått ut, jag har höjt. Han har börjat banka i väggen dom senaste 10 minutrarna också. Jag låtsas som att han inte finns. Jag lyckas ganska bra, nu har han gett upp.

Klockan 9 börjar en film/serie(?) på 4an som jag och Emma ska kolla på. Hon kollar hemifrån sig och jag här, sen har vi bestämt att vi ska komentera filmen lite då och då i sms. Bara för att kolla att den andra är med. Uttråkade? Ja. Fan. Praktik imorgon.



Kommentarer
Emma

haha, Det var de som var själva tanken liksom!

exakt 70 minuter kvar så ladda mobilen och var redo inför THE MOVIE!!! fan jag har inge batteriiiiiiii :(:( :(



Är uttråkad också. kan lika gärna ta livet av mig, ses på andra sidan <3 TILDE JAG KAN SE NANGIALA

2009-09-20 @ 19:53:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0