Onsdag idag!

Tjenamors! Jag har ingen egen dator hos mamma, så jag orkade inte fightas med syster igår för att kunna sitta här. Nu är mamma och gymmar och Mollie och Jesper i skolan. Skönt! Bara jag och 9 katter. Haha. Har precis suttit och haft räkutdelning Usch vad jag stinker :(
Igår åt jag lite mat först, sen gick jag ut och mötte Sara. Vi tog en promenad till ungdomscafet för att hälsa på dom som jobbar där. Det var riktigt kul faktiskt. Köpte en latte så satte vi ut utanför och pratade om allt mellan himmel och jord. Kan inte förstå själv hur mycket jag har saknat Sara. Skönt att vi är tillbaka igen :)
Sen kom Acke och vi gick med honom och mötte Danne. Ocksååå länge sen :( Sen gick jag och Sara hem till henne och kollade på idol, sen gick jag hem.
Jag har Sveriges största finne under näsan och hade klassfoto igår. KUL om den syns på bilden!
Jag ska tydligen inte besöka Emmas praktik idag, utan imorgon. Yey, ledig dag för mig. Hittar ingen usbsladd så kan tyvärr inte lägga in sexiga bilder. Sorryyyy. Nu måste jag sticka, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0