PANIK!

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Varken msn eller facebook funkar för mig. Blir g to the alen!
Pratade lite med Mia idag, jag och Emma åker antagligen upp till Dalarna den 25e och håller henne sällis när min murbrur är i Spanien en månad. Gud vad mysigt vi ska ha det! Nu dissar jag allt för min älskade säng.

Btw, Emma, skavsåret is back on crack :'( Kill me förfan. Det är värre nu. Säger bara blod. Inte mens. Blod. Du ska få smaka imorgon. Love u! Ta 06.50 bussen så ses vi i brummaaaa.

GODNATT MINA ÄLSKLINGAR!



Kommentarer
hatatilde.com

tilde -.-



du är:

äcklig

töntig

mesig

nördig och även skit ful det var den komentaren /hatatilde.com din skräcksida på nätet

2009-09-15 @ 18:02:53
tilde

känns det bra nu ted? känns det bra att du fick det nerskrivet? BRA. dags för utdragning av tänder

2009-09-15 @ 20:57:19
URL: http://notlikeus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0