praktikhelvete

Gud vad klockan rinner iväg. Känns som att jag kom hem nyss! Jaja.. Jag och Em var i Kista idag, får nämligen pengar den 27e varje månad, men nej, eftersom att jag har envisaste pappan i hela världen, så år efter år fortsätter han och säger "jag kan inte föra över till dig på helger, men har jag automatisk överföring, vilket jag har, så kommer pengarna in på ditt konto". Hmm, okej. Jag gjorde ett nytt försök idag att lita på honom. NEJ, HELVETES JÄVLA NEJ. Som vanligt har dom inte kommit in! Blir toklack förfasen. Köpte alltså ingenting.
Försökte hitta någon snygg klänning tills kryssningen. Ska ju åka på kryssning med mina älskade vänner troligtvis dagen efter min födelsedag, den 26e blir det då. Jag ville helst åka den 25e, för då är det alltid roligast att firas. Men nej, då finns det bara morgonavgång, och dom flesta har skola och jobb att sköta. Så vi åker dagen efter.

Jag är sjukt otaggad inför imorgon. Det blir inte roligare än såhär, jag får lida i 4 veckor till. Ångest gånger hundraaaaaaa. Ska iaf till skolan på tisdag och onsdag och ta klassfoto, längtar verkligen efter att komma dit, träffa världens finaste Andreas och klasskompisarna.


snygging-tove i lördags!


slängpussen var till mig, ingen annan.


Tomas Dileva var på HM idag. Även kallad Tilde och författare av denna blogg.

Nu säger jag godnatt, kan inte hålla upp ögonen längre! Puss



Kommentarer
lisa

Vad roligt! Jag vill också på kryssning! :D

2009-09-28 @ 00:10:49
URL: http://dontcallmebaby.webblogg.se/
tilde

häng med då förfan! skulle ju vara superkul att träffa dig igen :)

2009-09-28 @ 17:48:51
URL: http://notlikeus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0