sådär!

Nu kommer jag med lite bilder and so on..
Kom efter lunch till jobbet idag. Kändes bra så! haha. Fick höra att barnen hade saknat mig, och det är ju tur. Slutade vid halv 4 och åkte hem till Emma direkt. Som vanligt alltså. Vi har muppat oss hela kvällen med massa onyttigt. Gah, går upp i vikt av att ha just den familjen som min andra familj.
Nu kom jag hem för en liten stund sen och till min stora förvåning såg det ut såhär på min skärm och mitt tangentbord:

det är alltså långkalsonger som ligger där. Ted, min kära lillebror, jag antar att du läser det här, så komentera varför du gjort på detta vis. Det var inte kul, inte tråkigt, bara allmänt onödigt. Och kommer du inte med en bra anledning så går jag in och kväver dig till döds nu, hör att du ligger och sover.

Fick brev från polisen idag också. En upprörd Åsa ringde och frågade "varför har du fått brev från polisen?". Först blev jag lite orolig, men sen kom jag på att antingen var det från när polisen tog oss med en påse 3.5or, eller från misshandeln förra året. Mycket riktigt.

dock har jag glömt bort hälften av vad som hände med tanke på att poliserna är så jääävla sega. Men jag sitter och funderar för fullt.

Och sist men inte minst några bilder på min vackra jobboutfit.

Ett vitt oversizelinne med tryck på, svart kofta, svarta leggings och converse. Skönt och bra.
Pussiluren


Kommentarer
Anders Jinderbrink

Sicket as som misshandlar, var du vittne eller målsägande? Jag läser juridik nu, men har inte kommit så långt. Jag vill verka för att driva processer om jag blir klar.

2011-01-19 @ 15:24:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0