Söndag

Det går inte att beskriva hur mycket jag längtat efter denna dag. Imorgon är det måndag and I love it. Ska vara i skolan 20 minuter tidigare och möta assistenten(vet inte vad hon heter) och göra min religionläxa. Skönt med lite hjälp.

Idag iallafall så ska familjen på fotboll, hammarby - örebro. Men jag räknas tydligen inte med i familjen så jag fick ingen biljett. Tack. Jag tänkte att jag ska träffa Jessica istället, mysa med henne.

And then.. Vet ni vad jag ska göra imorgon 20-21?! Börja spela innebandy igen. Eller jag och Tove ska testa hur det känns, är det bra så fortsätter vi, annars skiter vi i det. Men gud så kul det ska bli.


(dock inte med detta lag, utan i ekerö)

pussis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0