Söndag

Godmorgon! Jag vaknade nyss och vill sova igen. Kom inte hem så jättesent igår, tog 02.20 bussen från bromma, men Tove ville att jag skulle gå av vid hennes station så jag fick gå 10 min extra. Ajaj, det sved. Det blev ruligt igår iallafall, skönt att komma iväg och tänka på annat. Det höll inte speciellt länge, men ett tag. Jag funderar på att åka till min mamma idag. Men jag vet inte.. Har egentligen ingenting där att göra(förutom att träffa mamma och syskon dårå). Umgås inte med någon där längre. Så istället blir det mys med J, även fast jag hemskt gärna skulle vilja åka med tanke på att det var flera månader sen jag var där :(

I'm left without good-byes. Lost within your lies
Left without your reasons why. Lost inside my hopeless mind
You were the one, the one that I gave my love
and it was you who just threw it away, my love

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0