SUCK

Emma vägrade följa mig till bussen när jag skulle hem, så jag hotade med vitlökssås. Jag lyckades gegga ner hela ansiktet. Sen går hon in och "kissar" innan vi ska gå, och utanför porten trycker hon upp tvål i munnen och i ansiktet. Hon gick och sa hela vägen att jaaa nu är du så ren och luktar gott, men jag ska tala om för dig att det är du också! Du stinker i vanliga fall också, så det där var fan en dusch för dig :D
Följ med mig på första varningen nästa gång så slipper vi detta problem.

Det där med att jag skulle börja "banta" gick åt skogen. Emmas mamma kom hem med 3 påsar chips och cola, kunde inte motstå. När jag nyss kom hem hade mormor gjort äppelpaj så fuck bantning, sveriges fetaste 17 åring, here I come!

Tänkte säga att jag måste sova snart, men fan, sova? Det kan jag göra på jobbet imorgon.. Tänkte ta med mig en luftmadrass och chilla i sandlådan medans barnen får typ.. hoppa över mig och ha roligt. Kanske ska ha det som min FIGA aktivitet? Jag gillar iallafall idén.

Mina dagar ser ut såhär:
Måndag: 08.00 - 15.30
Tisdag: 08.00 - 16.30
Onsdag: 08.00 - 16.00
Torsdag: 08.00 - 15.30
Fredag: 08.00 - 13.00
Jag blir så irriterad på mig själv, för jag ville verkligen hem idag, så sa hon att jag får ändra hur jag vill, ta bort och plusa på. Då drar jag självklart av en timme på måndagen och lägger den på fredagen, efteråt kommer jag på, SATAN DET ÄR TISDAG IDAG. Gjort är gjort. När jag väl var inne i att rita teckningar till hela avdelningen så kunde jag gott och väl stanna till halv 5.

LÄS OCH NJUT. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0