tadaaa

..I´m home!
Jag tänkte på en sak när jag åkte hem. Är det bara jag som känner mig väldigt mäktig när man ska gå över gatan vid röljusen och ALLA bilar stannar? När jag tryckte på knappen blev det rött för bilarna på en gång, och det stog minst 20 bilar på varje sida och väntade. Känner mig som en kung när jag går där.

Iallafall, när jag skulle åka hem(igen) så kom jag och tänka på Spanien 08 när jag såg att någon hade glömt en gympapåse vid bussen. Fråga inte varför jag kom och tänka på spanien då, men iaf. Jag bilade ju då till vackra Spain med Jessica och hennes familj. Vi sov i Tyskland första natten och Frankrike andra. Och om man säger såhär, jag h-a-t-a-r frankrike efter den vistelsen. Vi kampade i Dijon tror jag det var. Ganska fin stad osv, men under natten när vi låg och sov hände något förjävligt. Jag vaknade på morgonen av att Jessica skrek "DOM HAR SKÄRT UPP TÄLTET!". Då fick jag en syn framför mig att jag skulle sätta mig upp och ha huvudet utanför tältet, jag trodde hon skojade alltså. Sen inser jag att det har varit "inbrott" i tältet. Dom som gjorde det hade skurit 6 hål tror jag det var, i tältet. Några kikhål där dom kollar vart sakerna är, och andra hål där dom tar ut sakerna. Dom hade fått med sig pass, mobiler, Jessicas väska med sovkläder(?, hahahahahaha), dvder, bilnyckel osv. Jag var i chock och stog bara och tittade överallt med tårar i ögonen. När dom sen säger att dom har snott bilnycklarna får jag panik. Hur fan skulle vi komma till spanien? Nej dom var ju så söta så dom lämnade ena bilnyckeln, tackar för den. Jävla idioter. Min mobil låg på laddning i bilen, så den hade dom tagit. Min lilla pinky :( Fast hela grejen var den att dom hade dumpat nästan alla saker förutom telefoner typ runt om på campingen. Juste Jessicas sovväska återfanns aldrig. Tusse :( Och mina dvder och mobil blev snodda. Jag tror jag aldrig mer ska åka till frankrike. Jävla land det där.

Nu blev jag frustrerad också.

Nu över till annat. I skolan har jag fått en assistent på halvtid som ska sitta bredvid mig och hjälpa mig med skolan. Riktigt skönt måste jag säga!


jag ser riktigt läskig ut!


boring hos emma

Nu: DUSCHEN! Pussilago



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0