Tisdag

Skolan idag var jättetråkig. På resursmatten var det bara jag, Qellie och en till tjej, och läraren vi har där är helt sjuuuuk. Han läser av oss så jävla lätt! Vi satt och fnissade lite och fattade noll av matten, då kollar han mig i ögonen och säger "Din kropp sitter här men din själ är någon annanstans" sen kollade han på Qellie och sa "du kollar på Tildes svar och skriver av dom". Det stämde verkligen, helt sjuuuuukt.
Jag är helt död i hela kroppen, ska lägga mig och kolla på någon film. Kommer säkert somna. Suck!

Dessutom har jag kommit fram till nu att jag MÅSTE börja träna. Har gått runt med värsta jävla magen hela dagen.



nu ska jag ut och möta tove och felicia, hörs. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0