tisdag

Jahapp. Den här dagen har gått så jääävla långsamt. Skulle ju gått på resursmatten idag, men min assistent ville att vi skulle plugga till provet jag har imorgon. Så det gjorde vi. Nu kan jag lite iallfall! Jag har glasfiber i hela armarna och händerna också. Vi hjälpte en lärare att rulla ihop isolering och trycka i i säckar. Helvete vad ont det gör! Tänkte berätta en grej här, men eftersom att min lillebror läser och han inte har något med det att göra så får jag skippa det.

Jag är helt överlycklig. Andreas är bra. Och han är snäll. Igår fick jag någon comviqsäljares nummer som jag snackar lite med ibland. Jag har fått Mr Xs nummer och jag såg en feeeeett snygg kille på tvärbanan idag. Han bor på Ekerö så nu jävlar Jessica ska vi leta :D Han tog 302an iaf!

Pappa kom precis hem så han står och lagar mat(?!), sen ska vi äta och sen kommer Fannyyyy, yeeeeey. Hon sitter på bussen nu så hon är typ här när jag har ätit klart. Sen kommer Tove till ön och träffar oss innan hon ska på dansen. Fullspäckat! Nu ska jag ner och käka, först ska jag bara sätta på mig min dunjacka, minusgrader här inne -.-

Pussi!



Kommentarer
M [Foto&Vardag]

sv: haha va menaru? ;)

2009-09-15 @ 19:21:09
URL: http://rosafisk.blogg.se/
tilde

att du var den enda svensken på bilden, typ ;)

2009-09-15 @ 20:56:00
URL: http://notlikeus.blogg.se/
simon

du sitter på toan?

2009-09-15 @ 21:59:01
tilde

ja simon det gör jag :)

2009-09-15 @ 22:23:52
URL: http://notlikeus.blogg.se/
M [Foto&Vardag]

Haha det kanske ser så ut, men det är några fler svenskar i min klass, men inte många.

2009-09-16 @ 08:20:47
URL: http://rosafisk.blogg.se/
Anders Jinderbrink

Tja, det ser rätt charmigt ut när du sitter på dass. Aldrig har jag sett en tjej så glad över att få skita....haha! :-) (Förresten så ser det ut att vara rätt sorts toastol du sitter på också!!!; har själv sysslat lite med sånt.)



Ler

2011-01-19 @ 15:30:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0