when you say nothing at all

Då var jag hemma igen. Sjukt mysigt att träffa Fanny igen, vi umgås för sällan. Tror jag ska till mamma någon dag så vi kan träffas mer. Vi åkte med Tove till hennes dans sen tog vi en promenad tillbaka till statoil dit hennes mamma kom.
Jaha vad ska jag göra nu då? Jag har inga kläder tills imorgon och jag är törstig. Pallante trycket. Väntar iallafall på att Andreas ska logga in, vi ska mysprata lite, hehehehehe. Jag är kär i honom.

I don´t know how to feel




Emma och jag tog första bästa skorna när vi skulle till kebabmamma. När vi satt på bussen kom vi på vad vi hade på oss. Pinsamt!


Det var en mobba-tilde-dag idag. Det börjar med att Qellie i hissen trycker in sin hand i min mun, sen i näsan. Sen gör hon ett sugmärke på mitt hals som blev failat, haha. Sen när vi står ute på rasten tar hon hela munnen full med vatten och sprutar RAKT i mitt ansikte. Fyfan vad vidrig hon är. Och när vi kommer upp igen stoppar hon in handen i min bh och börjar hålla på. Jobbiga människa asså, haha. Men jag älskar henne iaf :)

LATER, puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0