yes!

Sådär.. Nu är jag hemma efter fotografering i skolan och en dag i stan. Fotografering - det säger sig självt hur det slutar. Jag är nog med på Didaktus fulaste ensamfoton. Jaja, ingen ska se dom förutom mina föräldrar, och dom vill ändå inte slösa pengar på att köpa dom :)
Sen pratade jag med lärare, assistent och hon som fixar med praktiken. Jag kan inte ta mig ur detta på något sätt, för jag MÅSTE ha dom poängen i min kurs, så vi kom fram till att jag ska byta praktik, till Emmas och se om det går bättre där. Jag trivs inte alls på min. Eller egentligen gör jag väl det, men fick höra lite grejer idag om att en tjej i klassen som är på samma skola inte behöver betala osv, det gör mig så jävla arg. Problemet är att jag själv måste ringa och säga att jag inte kommer tillbaka  dit. Hur pinsamt? JÄTTEPINSAMT. Tror jag skickar ett mail.

Sen åkte jag och Emma in till stan och gick runt i affärer. Fick med mig lackleggings från Gina, bh från HM och ögonbrynspenna + hårnålar från HM. Mat från mc donalds fick jag i mig också.


en vanlig svart bh.. Synd att min storlek inte tillverkas verkar det som? Jag är ju så jävla smal just runt det området, därför måste jag ha 70, och det finns inte 70c, inte vad jag har hittat iaf. Blev en förliten den här gången också.. Lyckas aldrig med något!


såhär såg jag ut idag


skitful..............

nu har jag ett i-landsproblem. Jag ska ju besöka Emmas praktik imorgon för att se om jag får en plats där, men det är inte förrän efter lunch, så ska jag passa på att åka till mamma och sova där ikväll? Måste typ åka nu då.. Jobbigt allting blev. Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0