yes!

Jag berättade ju igår att jag mailat en person på skolan om att jag inte vill praktisera? Jag fick svar imorse.

"Hej Tilde,

jag har bett Therese att ta kontakt med dig så får ni se hur ni ska lösa det. Det är jättebra att du tar tag i ditt bekymmer och inte bara stannar hemma.
 
Vänliga hälsningar
 
Malin Larsson
Specialpedagog"

Nu ska vi bara se hur lång tid det tar innan Therese ringer också. Blääää. Ska ner och käka frulle och prata lite med emma i telefon.
Anledningen till att jag är hemma idag är faktiskt pga att jag sov ungefär en timme i natt, jag har hostat sönder mig själv.


Kommentarer
Tanya

hon bruka va snabb på sånt haha

2009-09-21 @ 13:56:21
URL: http://tanii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0