100416

Jag blir så argggg. Jag hatar banker mest av allt. Min lön skulle kommit in på kortet igår, gjorde den det? Nej, istället står det bara att kortet inte funkar. DUMMA. Var i alla fall i skolan igår på en lektion, skrev ett åtgärdsprogram till utvecklingsstörda Anna, sen åkte jag Lisette och Emma till jobbet, skrev på massa tråkiga pappren och sen vidare till stan. Vi fikade på en mysig uteservering på.. aa, nånstans. På vägen hem ringer Max och säger att vi ska komma in igen och ta en öl, så vi åkte hem, bytte om och sen åkte vi till Gamla stan och mötte Karro, sen in på O'learys för hockey och lite öl. Matchen var väl.. sådär... kul. Gick ett rykte om min tatuering på ryggen, till slut satt hela o'learys och buade åt mig, haha. ÄH! Sen gick vi in till Slussen till något ställe där, det var mysigt. Efter det blev det fridhemsplan där vi mötte David, hälsade även på mina män på Viper.
Vi var hemma hos Lisette vid.. halv 2 kanske, det satt jääävligt fint att sova då. Idag blev det kebabrulle i sumpan, sen hem och mysa på soffan. Ska snart hoppa in och duscha och hitta kläder tills ikväll osv. Amanda har fyllt år, så vi ska hem till henne och mysa lite, sen ska dom nog ut och med tanke på att jag var ute igår är jag osugen på det. Vi får la se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0