Hellu!

Det var ett tag sen jag skrev känner jag. Har så mycket för mig i mitt alldeles för upptagna liv. ELLER?
Käkade precis mat. Dom hade sparat 5 pommes och några köttbitar till mig. Schysst, var ju ändå inte hungrig. DUBBEL ELLER? Sen cyklade jag och småglinen till OK och lämnade en film, nu ska dom snart följa med mig till bussen, ska åka till Emma, eller vi ska till Jennifer och gå ut med hästen. Jag därimot, är trött i benen och tänker sitta på hästen. Sen ska jag hem och sova. Sjukt taggad på det!

vad har jag gjort på senaste då? Inte ett skit. Blev en aning full i fredags och var hemma hos lisette vid 7 tiden på morgonen, sjukt sliten. Men kul hade vi, till en början. Igår var vi hos Lisettes klasskompis som fyllde 20, blev en tidig kväll eftersom Emmas sista buss gick vid 1. Nej fan, gotta go. Hörs, ses, puss.

BTW. Jag och Emma har en egen lägenhet i fruängen från imorgon i 5 dagar framåt. Fan vad mys vi ska ha!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0