yey

Tre ord om varför du spydde sist: Det var länge sen, kommer inte ihåg
Vad gjorde du 08.00 imorse: sov så jävla skönt
Vad gjorde du för 30 minuter sedan? Satt här, tror jag.
Har du mens? Njet, dags snart därimot.
Vem fick dig att skratta senast? Emma och Jennifer
Vilken färg är din borste? Rosa
Vad köpte du sist? En cola i stan idag
Vilken färg har du på din tröja? vit bre
Var förvarar du dina pengar? Oftast på kortet, annars plånboken.
Hur var vädret igår? Det var fan nice. Tror jag.
Vad ser du fram emot? Bajenmatch på lördag, jag och Emma flyttar in i en lägenhet i några dagar från och med imorgon.
Snarkar du? nej för fan.
Är du kär? Nja.. det skulle väl vara i mitt spidermantäcke dårå..
Är du redo för ett seriöst förhållande? Nej
Vilken skostorlek har du? 35/36
Vill du klippa dig? Ja, så jävla mycket. Dags snart!
Pratar du mycket? Jag är ganska bra på att prata, ja.
Har du haft sex denna vecka? Nej
Vem skriver du med på msn nu? Ingen faktiskt.
Hittar du på egna ord? Nej, följer gärna svenska ordspråket.
Är du en typiskt svartsjuk person? Ja, men inte överdrivet.
Vad har du för en mobil? Just nu den där svarta och oranga, tunna grejen. Annars, ingen :)
Vem ringde du senast? Emma
Är du beroende av nått? Mitt beroende är att vara med någon hela tiden. Lätt det bästa jag vet
Vilken konsert ska du på härnäst? Ingen
5 bra personer i ditt liv just nu? Emma, familjen (räknas som en), Lisette. Vill bara ha tre.
Hur många gånger har du svurit idag? Oj, för många tror jag. Sa "helvetes jävla" om allting hela vägen till OK med lillebrur idag.
Vilket ord säger du ofta? fan. jävla skit. eller.
Ska du till skolan/jobbet imorgon? Yes, både och tror jag till och med.
Vem sa du "jag älskar dig" till senast? Hm.. det vet jag faktiskt inte :s Är aldrig så kärleksfull
Vad borde du göra nu? Packa, sen sova.
Har du något smeknamn? Kallas Tulda på jobbet, annars inget.
Har du smsa snuskigt med nån någon gång? Yes i have.
Vilken är den bästa filmen du sett inom loppet av 2 veckor? Oh shit.. Har inte ens hunnit kolla på film.
När var du sist ute? För någon timme sen.
Har du gråtit idag? Nej, faktiskt inte. Förvånar mig :D
Är du en glad person? Ja oftast
Har du roligt nu? Nej, verkligen inte.
Vad äter du helst? Allt som går att äta
Vem var du med senast? jennifer och emma
Vem kramade du sist? Min kusin i think
Nämn den bästa personen: Mitt test, mina svar. Jag sätter Bajen på den frågan. Inte för att det är en person, men det bästa i mitt liv. 
Tycker du om någon just nu? I do.
Vill du flytta? Ja. Mest i hela världen tyyyyyyyyp.
Hur ofta borstar du tänderna? Två gånger om dagennnnn
Är du egoist? Ibland
Gillar du att bada? NEJ. Det är det värsta jag vet. Usch. Badkar är okej första minutrarna, sen får jag panik. Sjöar kan gå och dö. HATARE. Pool är också okej ett tag, på grunt vatten. Och jo, jag kan simma, inte det som är problemet.
Skrattar du åt allt? Typ, haha. Försöker alltid se något positivt i saker och ting. (där ljög jag)
Vem får dig alltid att skratta? Där måste jag nog sätta mig själv. Skrattar ofta åt mina egna skämt. Annars min äldsta bror Julian, han är jävligt kul, han har samma humor som mig också.
Gråter du när du tittar på filmer? Har väl hänt.
När grät du senast? I fredags. Grät i en timme, så fort nån öppnade munnen började jag gråta. Jiddra inte med mig när jag är på dåligt humör säger jag bara, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0