100812

Först vill jag börja med att gratta min fina syster Jennifer som fyller 22 år idag. Grattis!!
Sen vill jag tacka Sara för en mysig utekväll igår. Trots ösregnet och lite folk så lyckades vi ha en mysig pratstund med corona, haha. Blev en taxi hem vid halv 1 tiden. Vi kollade en stund på Sjätte sinnet sen däckade vi.
Nu har vi precis varit inne i Leksand, först käkade jag Sveriges äckligaste pizza och drack en cola, sen gick vi till gårds cafét och tog en chai latte. Nu har Sara åkt hem och här sitter jag. Vad ska jag göra nu? Känner mig jävla ensam. Det är jag ju inte, har mina kusiner och Mats och Mia, men jag känner mig ändå ensam. Ensammast i världen.
fina sara


Kommentarer
Anonym

sötnos, tack själv hade de verkligen super mysigt! får göra om de nästa gång vi är uppe samtidigt :) love <3

2010-08-15 @ 23:37:30
URL: http://leitiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0